Warunki sprzedaży
Proces zamówienia
Nasze ceny
Wszystkie nasze ceny zawierają podatek VAT. Ceny mogą się zmieniać z czasem i zastrzegamy sobie prawo do ich codziennych modyfikacji; aby nasze ceny były jak najniższe, musimy dokładnie monitorować rynek. Ceny promocyjne są ważne przez ograniczony czas.
Zamawianie na moory.pl
W ostatnim kroku procesu zamówienia potwierdzasz, że przeczytałeś te warunki zakupu i zgadzasz się na nie, składając zamówienie. Po złożeniu zamówienia otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem zamówienia na adres podany podczas zamawiania. Potwierdzenie zamówienia potwierdza również, że zaakceptowałeś te warunki zakupu. Niestety, nie możemy zawierać umów z osobami niepełnoletnimi poniżej 18 roku życia bez zgody rodzica lub opiekuna, ani nie możemy zawierać umów z klientami, którzy mają adres dostawy poza Polską. Twoje zamówienie przetwarzamy w ciągu 24 godzin, a zazwyczaj zamówienia są dostarczane w ciągu 2-4 dni roboczych na terenie Polski.
Procedura płatności
Płatność za zamówienie
„Kup teraz, zapłać później” to faktura Klarna. Musisz zapłacić w ciągu 30 dni od momentu wysłania zamówienia. Fakturę otrzymasz wraz z dostawą. Nie musisz podawać danych karty, a płatność następuje po otrzymaniu towarów. Faktura jest bezpłatna. Jeśli zmienisz zdanie lub musisz zwrócić zamówienie, faktura zostanie automatycznie anulowana przez Klarna. Jeśli chcesz opóźnić płatność, możesz skontaktować się z Klarna, aby poprosić o przedłużenie płatności za opłatą. Możesz zawsze pobrać swoje faktury na stronie Klarna.pl.
Klarna Konto to rachunek kredytowy oferowany przez Klarna, umożliwiający spłatę zakupów w miesięcznych ratach wynoszących co najmniej 1/24 (minimalnie 20 PLN) całkowitej zaległej kwoty. W zależności od okresu kredytowego mogą obowiązywać dodatkowe opłaty.
Bezpośrednia płatność to płatność bezpośrednio z konta bankowego. Oznacza to automatyczne obciążenie rachunku bankowego i jest oparte na poleceniu zapłaty. Pieniądze zostaną pobrane z konta około dwóch dni roboczych po dokonaniu zakupu lub wysłaniu zamówienia. Bezpośrednia płatność nic nie kosztuje.
Przelew bankowy jest podobny do bezpośredniej płatności, ale pieniądze są pobierane z konta bankowego bezpośrednio po złożeniu zamówienia. Przelew bankowy nic nie kosztuje.
Płatność kartą kredytową lub debetową jest możliwa za pomocą Visa lub MasterCard. Płatność kartą kredytową lub debetową nic nie kosztuje.
Jeśli zapomnisz zapłacić fakturę lub część płatności, może zostać naliczona opłata za przypomnienie. Jeśli wartość zamówienia wynosi mniej niż 25 PLN, zostanie naliczona opłata w wysokości 12 PLN. Jeśli wartość zamówienia wynosi 25 PLN lub więcej, zostanie naliczona opłata w wysokości 25 PLN. W obu przypadkach zostanie naliczona odsetka opóźniona w wysokości 24% plus obowiązująca referencyjna stopa procentowa. Jeśli nadal nie zapłacisz, zadłużenie może zostać przekazane firmie windykacyjnej, co wiąże się z dodatkowymi kosztami.
Przez Klarna Konto oferowane są również płatności ratalne. Możesz wybrać, czy chcesz płacić stałą kwotę co miesiąc, czy spłacać według własnych możliwości. Musisz zapłacić co najmniej 20 PLN miesięcznie lub 1/24 pozostałej kwoty. Do faktury zostanie doliczona opłata w wysokości 12 PLN. Otrzymasz zamówienie przed koniecznością zapłaty, a wszystkie zakupy zostaną zebrane na jednej miesięcznej fakturze.
Przykład: jeśli zamówienie wynosi 4,500 PLN i wybierzesz płatność ratalną na 12 miesięcy, obowiązują następujące warunki:
- Brak opłat administracyjnych
- Rzeczywista roczna stopa procentowa wynosi 18,9%
- Cena zakupu na kredyt wynosi 4,933.50 PLN
- Liczba rat w tym przykładzie to 12, każda po 411.13 PLN
- Stała płatność ratalna
Możesz również wybrać, aby zapłacić za zamówienie zgodnie z ustalonym systemem płatności na 6, 12 lub 24 miesiące. W tym przypadku odsetki są naliczane od pozostałej kwoty, co oznacza, że twoje miesięczne koszty są wyższe w pierwszym miesiącu, a niższe w ostatnim. Kiedy składasz zamówienie, przeprowadzana jest ocena kredytowa – jeśli jesteś nowym klientem Klarna, zostanie poproszony raport kredytowy. W takim przypadku otrzymasz kopię raportu pocztą.
Obowiązek płatności
Zawsze jesteś zobowiązany do zapłacenia zamówienia w terminie i pełnej kwocie zgodnie z wybraną metodą płatności, nawet jeśli później zdecydujesz się na zwrot zamówienia w całości lub częściowo. Jeśli nie otrzymamy twojej płatności na czas, zostaną naliczone koszty przypomnienia i odsetki opóźnione w wysokości 24% plus obowiązująca referencyjna stopa procentowa Narodowego Banku Polskiego.
Warunki dostawy
Kiedy twoje zamówienie jest gotowe do odbioru z magazynu, wyślemy ci potwierdzenie wysyłki. Podany czas dostawy to przewidywana data wysyłki. Otrzymasz powiadomienie od firmy transportowej przed dostawą, a także więcej informacji na temat daty i godziny dostawy.
Koszty dostawy
Chcemy, aby twoje życie na łodzi było proste. Dlatego zawsze możesz zamówić dostawę za 27,99 PLN kosztów wysyłki – niezależnie od tego, co kupujesz. Nie oferujemy darmowej wysyłki – wysyłka kosztuje zarówno nas, jak i środowisko. Jesteśmy jednak uczuleni na skomplikowane zasady i warunki. Prostsze życie na łodzi!
Dostawa do punktu odbioru
Jeśli wybrałeś dostawę do punktu odbioru, wyślemy paczkę do wybranego przez ciebie punktu odbioru w pobliżu twojego adresu dostawy. Dostawa odbywa się do punktów odbioru DHL, w zależności od twojego wyboru. Otrzymasz wiadomość SMS lub list informujący o dotarciu paczki, którą będziesz mógł odebrać w dogodnym dla siebie czasie. Zazwyczaj paczkę należy odebrać w ciągu 7 dni. Otrzymasz więcej informacji przy dostawie do punktu odbioru. Paczka może zostać odebrana tylko przez osobę, której imię i nazwisko widnieje na paczce. Przy odbiorze paczki wymagana będzie weryfikacja tożsamości.
Dostawa do domu
Obecnie oferujemy dostawę do domu za pośrednictwem DHL. Jeśli nie otrzymałeś opcji dostawy do domu podczas realizacji zamówienia, oznacza to, że DHL nie dostarcza w twoim regionie. W takim przypadku musisz wybrać inną metodę wysyłki. Otrzymasz ciągłe aktualizacje na temat lokalizacji paczki od DHL.
Dla wszystkich dostaw obowiązuje zasada dostarczenia do granicy posesji na przejezdnej drodze, chyba że uzgodniono inaczej. Jeśli mieszkasz w budynku mieszkalnym, towary zostaną dostarczone do drzwi wejściowych. Jeśli mieszkasz na terenie z barierą dostępu, np. zamkniętym szlabanem lub zamkniętą bramą, towary zostaną dostarczone do momentu, w którym droga będzie przejezdna.
Otrzymasz powiadomienie od firmy transportowej przed dostawą na numer telefonu, który podałeś przy zakupie. Firma transportowa zazwyczaj podaje przewidywany czas dostawy na około 3-4 godziny i wymaga, aby osoba pełnoletnia przyjęła towary i podpisała ich odbiór. Ta osoba musi również potwierdzić swoją tożsamość. Niestety, nie mamy wpływu na godziny i dni pracy przewoźnika. W niektórych regionach Polski przewoźnik może oferować dostawę do domu tylko w określone dni tygodnia.
Przy odbiorze towarów należy je dokładnie sprawdzić przed podpisaniem odbioru. Jeśli widoczne są uszkodzenia opakowania lub produktu, należy to zanotować na liście przewozowym przed podpisaniem. Jeśli wyraziłeś zgodę na pozostawienie towaru pod drzwiami przez kuriera, ponosisz odpowiedzialność od momentu, w którym to zatwierdziłeś.
Zmiana adresu dostawy
Po opuszczeniu magazynu przez towary, nie można już zmienić adresu dostawy. Dlatego ważne jest, aby przed złożeniem i potwierdzeniem zamówienia sprawdzić, czy adres dostawy jest w pełni poprawny.
Opóźnienia w dostawie
Dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić, że otrzymasz paczkę jak najszybciej – wiemy, jak to jest, kiedy chcesz wypłynąć łodzią i wszystko jest pilne! Czasami jednak nie wszystko idzie zgodnie z planem. W przypadku opóźnień w dostawie, jeśli to możliwe, zostaniesz poinformowany. W przypadku opóźnienia masz prawo do bezpłatnego anulowania zakupu.
Ryzyko transportu
Jesteśmy oczywiście odpowiedzialni za wszelkie uszkodzenia, które mogą wystąpić podczas transportu do ciebie. W zdecydowanej większości przesyłek paczka dociera w idealnym stanie. Jeśli po otrzymaniu zauważysz, że przesyłka doznała uszkodzeń transportowych, zarówno produktu, jak i opakowania, prosimy o natychmiastowe zgłoszenie tego przewoźnikowi poprzez zanotowanie uszkodzenia na liście przewozowym przed podpisaniem.
Zgłoś uszkodzenie bezpośrednio do naszego działu obsługi klienta, abyśmy mogli jak najlepiej pomóc w rozpatrzeniu reklamacji. To samo dotyczy wszelkich ukrytych uszkodzeń odkrytych po rozpakowaniu produktu lub przesyłki. Uszkodzenie należy zgłosić w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania dostawy. Dlatego ważne jest, aby dokładnie rozpakować i sprawdzić produkty zaraz po dostawie.
W przypadku uszkodzenia produktu nie należy go używać i jak najszybciej skontaktować się z naszym działem obsługi klienta. Ważne jest również, aby zachować opakowanie, aby można było przeprowadzić inspekcję uszkodzeń podczas składania reklamacji. Oczywiście zapewnimy ci nowy, nieuszkodzony produkt.
Zwroty i Reklamacje
Prawo odstąpienia od umowy
Oferujemy ci prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 365 dni od daty dostawy. Możesz również anulować zakup części zamówienia, jeśli nie jesteś zadowolony lub zmienisz zdanie. Zobacz poniżej, jak możesz zwrócić towary.
Wymiana produktu
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny model, kolor lub rozmiar, możesz to zrobić, zwracając produkt i zamawiając nowy na moory.pl. Pamiętaj, że jest to nowe zamówienie.
Zwrot towaru
Jeśli zmienisz zdanie, nie będziesz zadowolony z zakupu lub będziesz chciał inny produkt, możesz zwrócić swoje towary. W tym celu po prostu odeślij paczkę do nas – zawsze dołączamy etykietę zwrotną do każdej paczki. Jeśli użyjesz dołączonej etykiety zwrotnej, za zwrot zostanie naliczona opłata w wysokości 39,90 PLN poprzez Klarna. Uwaga: ważne jest, aby towary, które chcesz zwrócić, były zapakowane w to samo opakowanie lub o tej samej wielkości, jak te, które otrzymałeś od nas.
Możesz również samodzielnie odesłać paczkę i bezpośrednio zapłacić koszty wysyłki firmie transportowej. Przetwarzamy zwrot, gdy tylko paczka do nas wróci.
Ważne jest, aby produkt został do nas zwrócony w stanie nadającym się do sprzedaży; oznacza to, że musi być zapakowany w oryginalne opakowanie i nie może być używany. Nie akceptujemy żadnej formy taśmy na oryginalnym opakowaniu – dlatego musisz użyć solidnego opakowania zewnętrznego. Wszystkie etykiety muszą pozostać na produktach, a wszelkie instrukcje muszą być dołączone.
To twoja odpowiedzialność, aby zwrot dotarł do nas; jeśli nie otrzymamy twojego produktu, nie możemy zaakceptować zwrotu. To również twoja odpowiedzialność, aby produkt nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Zastrzegamy sobie prawo do odliczenia od zwrotu w przypadku uszkodzonego opakowania.
Zazwyczaj przetwarzamy zwroty w ciągu 5 dni roboczych od ich otrzymania. Zwroty nie mogą być wysyłane za pobraniem lub jako list polecony. Nie można również odesłać zwrotu poprzez opłacenie go znaczkami – usługa wysyłkowa musi być typu, który dostarcza przesyłkę do naszego magazynu. Zwrot nie może zostać dostarczony do punktu odbioru lub podobnego miejsca.
Po otrzymaniu i zaakceptowaniu zwrotu przetworzymy zwrot środków w ciągu maksymalnie trzydziestu dni od otrzymania zwrotu. Zwroty nigdy nie są dokonywane gotówką, ale zawsze przez zwrot na twoją kartę lub przelew na konto bankowe.
Abyśmy mogli zaakceptować zwrot, musisz być w stanie udowodnić, że kupiłeś produkt u nas; dlatego zawsze musisz zachować potwierdzenie zamówienia i dowód płatności.
Nieodebrana paczka z punktu odbioru
Jeśli zamówiłeś produkty z dostawą do punktu odbioru i nie odebrałeś paczki w ciągu 7 dni, zostanie ona odesłana do nas. Zostaniesz wtedy obciążony kosztami wysyłki (tam i z powrotem: 27,99 PLN + 39,90 PLN) oraz opłatą manipulacyjną w wysokości 55 PLN, co daje łączną kwotę 122,89 PLN z VAT.
Lepiej odbierz paczkę i użyj etykiety zwrotnej, która jest w przesyłce. Zostaniesz wtedy obciążony tylko opłatą za zwrot w wysokości 39,90 PLN.
Czas przechowywania (7 dni) jest ustalany przez przewoźnika (DHL) i nie mamy możliwości przedłużenia tego okresu.
Zwrot i reklamacja produktów promocyjnych
Jeśli chcesz zwrócić produkt promocyjny lub zgłosić reklamację, lub jeśli użyłeś kodu rabatowego, nie ma problemu. Otrzymasz równowartość całkowitej kwoty, którą zapłaciłeś za oryginalny produkt. Jeśli nie będzie to możliwe, zwrócimy kwotę odpowiadającą tej, którą zapłaciłeś przy pierwotnym zamówieniu.
Reklamacja produktu
Jeśli produkt nie działa, jest uszkodzony lub nie odpowiada opisowi, który podaliśmy w momencie zakupu, możesz złożyć reklamację. Reklamacje dotyczą tylko oryginalnych wad. Jeśli produkt był używany i uległ uszkodzeniu wskutek normalnego zużycia, nie podlega reklamacji. Reklamacje należy zgłaszać w rozsądnym terminie, ale nie później niż w ciągu dwóch miesięcy. Aby złożyć reklamację, skontaktuj się z działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres info@moory.pl. Następnie odeślij produkt zgodnie z opisanymi powyżej metodami.
Gwarancja produktu
Oferujemy roczną gwarancję na wszystkie produkty sprzedawane na Moory. Gwarancja obejmuje wady fabryczne. Uszkodzenia powstałe w trakcie montażu lub spowodowane narzędziami użytymi podczas montażu nie są objęte gwarancją.
Pozostałe warunki
Ochrona konsumenta
Te warunki zakupu dotyczą umowy zakupu, którą zawierasz z Moory Nautics AB, zamawiając produkt od nas. Warunki te oraz twoja umowa z nami przy zakupach na moory.pl są regulowane przez polskie przepisy konsumenckie, takie jak Ustawa o ochronie konsumentów oraz Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO).
Siła wyższa
W przypadku okoliczności, które są poza naszą kontrolą, nasze zobowiązania do realizacji umowy kupna-sprzedaży między tobą a nami zostają zawieszone, dopóki te okoliczności będą trwać. Może to obejmować strajk, blokadę, sabotaż, wojnę, terroryzm, pożar, powódź, klęskę żywiołową, zmianę prawa, działania rządu lub inne podobne zdarzenia. Jeśli takie opóźnienie trwa dłużej niż 2 miesiące, zarówno ty, jak i Moory Nautics AB macie prawo do natychmiastowego rozwiązania umowy bez jakichkolwiek zobowiązań do zapłaty odszkodowania którejkolwiek ze stron.
Twoje dane osobowe
Jesteśmy odpowiedzialni za dane osobowe, które podajesz przy zakupie produktu u nas, zgodnie z Ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (RODO). Akceptując umowę kupna-sprzedaży między tobą a Moory (dokonując zakupu), zgadzasz się na przechowywanie swoich danych. Przechowujemy twoje dane, aby móc przetworzyć i zrealizować zamówienie oraz ułatwić twoje przyszłe zakupy. Musimy również mieć możliwość aktualizacji statusu twojego zamówienia. Używamy twoich danych również do wysyłania ofert od Moory za pomocą SMS, e-maila lub innego marketingu bezpośredniego. Zawsze możesz poprosić o wgląd w przechowywane dane i masz możliwość ich zmiany lub zażądania ich usunięcia. Możesz w każdej chwili cofnąć zgodę na otrzymywanie od nas ofert. Więcej informacji na temat przetwarzania twoich danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Informacje o cenach i produktach
W przypadku błędów w cenach lub statusie zapasów w naszym sklepie internetowym w momencie twojego zakupu, zastrzegamy sobie prawo do anulowania umowy między nami. Może to nastąpić, jeśli produkt nie jest już dostępny lub jest wyprzedany; w takim przypadku Moory nie jest już zobowiązany do dostarczenia produktu, ale może, jeśli to możliwe, zaoferować alternatywny produkt.
Jeśli produkt jest wyświetlany z niewłaściwą ceną, zwłaszcza jeśli cena jest tak niska, że jest oczywiste, że nie jest poprawna, Moory ma prawo do anulowania umowy kupna-sprzedaży.
Wszystkie obrazy na moory.pl należy traktować jako ilustracje i nie możemy zagwarantować, że zawsze będą one dokładnie odzwierciedlały produkt.
Pliki cookies
Moory i Klarna używają tzw. „plików cookies”. Cookie to mały plik tekstowy przechowywany w twojej przeglądarce, który pomaga nam zapamiętać, kim jesteś, abyś miał lepsze doświadczenie zakupowe. Używamy plików cookies, aby uprościć proces zakupu, ulepszać nasz sklep internetowy i go analizować.
Opinie
Jeśli zostawisz recenzje i rekomendacje produktów w naszym sklepie internetowym, jednocześnie wyrażasz zgodę na ich publikację na moory.pl i w innych mediach oraz kanałach. Zastrzegamy sobie prawo do niepublikowania umieszczonych recenzji lub ich modyfikowania czy usuwania według własnego uznania.
Inne
W przypadku sporu postaramy się jak najbardziej przestrzegać zaleceń Komisji ds. Skarg Konsumenckich. Oczywiście zawsze przestrzegamy polskiego prawa.
Zastrzegamy sobie również prawo do anulowania zamówień w przypadku błędów drukarskich na stronie, problemów technicznych lub celowych bądź przypadkowych zamówień masowych. Jeśli podaliśmy błędne informacje, masz zawsze prawo do anulowania zakupu – zobacz powyżej. Zastrzegamy sobie prawo do opóźnień w dostawach od dostawców oraz wyprzedania produktów przed ich dostarczeniem. Oczywiście otrzymasz zwrot pieniędzy, jeśli nie będziesz zadowolony z produktu.
Jeśli masz pytania dotyczące znaczenia tych warunków zakupu, prawa do odstąpienia od umowy, reklamacji, uszkodzeń transportowych lub innych kwestii, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, wysyłając e-mail na adres info@moory.pl.
Jeśli masz pytania dotyczące płatności ratalnych lub faktur, możesz bezpośrednio skontaktować się z Klarna. Możesz skontaktować się z Klarna na stronie https://www.klarna.com/pl/obsluga-klienta-indywidualnego/.